Selamat Datang ke Se'Toulouse' Hati

jangan dianggap agama hanya sekadar amalan untuk perkahwinan, kematian, dan lima asas kerana agama lebih dari itu.

lundi 11 octobre 2010

assalamualaikum....

sekian lama mendiamkan diri, bersyukurlah dapat berjumpa untuk kali ini. Sekarang ni keadaan susah sangat memandangkan internet asyik bermasalah saja. kalau ada pun, masih jugak tak berpeluang mengisi memandangkan kerja rumah pulak yang belambak. tapi tak apalah. nak buat macammana jugak kan hidup sebagai pelajar ni memangla sentiasa banyak dugaan dan cabaran.

kali ini mungkin saya tidak dapat mengisi banyak cerita memandangkan masa tidak mengizinkan saya untuk lebih panjang berhujah. apa yang ingin saya katakan kali ini, bersedialah menghadapi hari - hari yang akan datang. Tanda - tanda kecil banyak dah keluar saudaraku. sekarang ni tinggal tunggu yang besar saja. Nauzubillah. Allah itu Maha Pengampun dan Maha Penyayang. Belum terlambat lagi untuk memohon keampunan dari Nya.

baiklah, sekadar untuk bertanya khabar dan insyaallah jika ada kesempatan lagi, di masa akan datang saya akan ceritakan pengalaman saya melawan hujah penyebar dakwah kristian yang cuba menghasut saya keluar dari Islam. Alhamdulillah waktu tu saya dapat lawan hujah dia.

baiklah, sampai di sini dahulu. assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh....
Pengalaman merasa aiskrim terkenal di Nice, France.
Alhamdulillah diberi peluang untuk merasa.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire